Kvälls promenad med Mea <3

Hallleloja uppdaterar lite från kvällen också^^

MeaPea skulle komma hit efter knalleland men hon skulle kolla på ett programm som hon e kär i så vi sket i det, tillslut efter jag hade kollat på Andra Avenyn som för övrigt var bra (: och hade messat med min snygging och fått en skit snygg bild var ja bara tvungen att skicka cirka 100 glada smilisar till Mea. hahah okej lite over kill på smilisar men ändå!

Hon sa att vi skulle gå en kvälls promenad på vackra sjöbo så jag kunde visa min bild och snacka lite om smsen klockan var då 22:00 då vi möttes utanför  . Vilken ruda det blev från oss till mathallen och runt hela johanelundsgatan och detta säger er nog ingenting men det är en bit vill jag lova ! Duktiga vi är!

Efter det gick vi hem till Mea och satte oss på hennes rum och prata om planer inför näst nästa helg , OHHH va ja längtar nog aldrig längtat så mycket efter något på länge. Mea tror typ ja e dum i huvudet eller nått för ja shöötar så mycket om det :D nemen hon e lika glad som jag ! (:

Hahah och jag tror inte en viss person e blyg det är bara bullshit! Eller vad säger du Mea? ;)





Aja godnatt folket , PUSS


Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahaha det var en bra bit ja! plus att det är glashalt ute, vi är så duktiga såå! haha nja kanske inte så va ;)<3

2010-03-04 @ 00:01:19
URL: http://meriikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0