One time my heart. .

Nea Nea Nea     In real life every ending is a NEW begining




Foto : LINNÉA 2008!

Man blickar tillbaka många gånger i sitt liv, tänker på allt som har hänt , alla minnen man har memorerat i sitt huvud. Somliga är bra och andra är dåliga. Alla säger alltid aaa nästa år ska bli det bästa på länge, men sen väl när det gått ett år och man tänker tillbaka har det då blivit ditt bästa år i ditt liv? Jag vet att mitt år 2010 kommer bli väldigt speciellt. Jag blir moster , jag tar studenten och slutar skolan för gott! Jag kommer ha mitt sista sommarlov om ja nu kommer ha något, kanske kommer jobba hela. Jag ska åka till Tyskland en månad i april på APU och bo på ett jätte lyxigt hotell. (Y)  Jag ska åka utomlands med Mea. Jag ska börja  leva vuxen livet med jobb och månadslön på riktigt . Herregud Linnéa Viktoria Madeleine Gren tar ett kliv ut i vuxenlivet!


Inte många dagar kvar till helgen nu heller hur gött som helst. Imorgon är de kväll i skolan! Jag och Sandwii ska steeka i våra kockrockar och vara cooola !


Forstsättning följer . ..


Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja du har många saker att se fram emot =). Du kan bli precis vad du önskar att bli, du bestämmer själv. Efter skolan väntar massa spännande, spännande saker som du själv väljer. Love ya

2010-03-17 @ 21:15:58
Postat av: Mikaela (kusinen)

Mycket fint skrivet kuss, med din personlighet och karaktär vet jag att du kommer få ett mycket bra liv i framtiden:D älskar dig gumman kram på dig

2010-03-18 @ 23:10:48
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0