Söndags mys (:

Chaa Chaa bloggen!

Morgon var seeg , vaknade för tidigt på min lediga dag sen var ja för pigg för att somna om :(

- Träffade systern min och vi åkte runt i affärer för att leta saker till babyn sen var det dags för afro dans med sanna på friskis :) HAHAH va länge sen ja skratta så mycket på ett tränings pass, allvarligt en kille kan inte sköta afro dans , man skakar så mycket rumpa och dansar på ett speciellt sätt så det inte ser okej ut speciellt inte när han har as tighta kläder , INTE OKEJ! Bättre på onsdagar :D

Fick med en aning många bonaqua flaskor hem också undra varför ;) hahaha


Efter min träning träffa ja syrran och hennes pööjkvän på jensen, vi drog sedan hem till dom där jag sitter just nu och bloggar.

Nu ska vi typ kolla film och mysa. Sen senare ikväll ska jag hem till mig och kanske gööötta mig lite och även gå en kvälls promenad med Mea:) Våran nya deal kvälls promenader! NICE

Ledig måndag och tisdag nästa vecka gött om något!! Sen på onsdag är det slapp dag på skolan och torsdag fredag slutar man tidigt , kan nog inte bli bättre vecka :)









Hittar massa mysiga minnen på min syster data
Sommaren 2008 Turkiet resa : Melinda,Linnéa ,Alexander och Tina (:
Längtar bara tillbaka <3


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Melinda

Många goa minnen från Alanya =)

2010-03-08 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0