Tandpetare/Tändsticka?

HAHAHAHAHHAHA


Måste bara berätta en sak, sitter hemma hos mig med MeaPea , vi kom in på samtalet mat , hahah ovanligt , huvud ämnet var ostar

Mea: Du, jag åt jäwligt goda ostar hemma hos min moster en gång det var såna snittar med tändstickor i.
Jag: Aaa okej fan va gött vad var det för ost? ( tänkte inte alls på att hon sa tändstikor)
Jag 2 sek senare : HAHAHAH vadå har ni tändstickor i ostar? HAHAHAH
Mea: Va tandpetare såklart? sa ja tändstickor ? HAHAHAHAHHA
Jag: Aaaaa det sa du hahahhahaha

Kanske inte låter så jäwla kul men allt är alltid roligare live när man är med själv :D

Sen sa även min vänn

Mea: Jag älskar oliver
Jag: Aaa så jäwla göööött speciellt vitlöks oliver
Mea: Aaaa sånna man köper på charken med stjärnor i?
Jag: HAHAHHAHAH KÄRNOR MEA KÄRNOR!! :D


MEAPEA ÄR SMART ELLER HUR ? :D<3 puss på henne


Kommentarer
Postat av: mikaela

Stjärnor i himlen, Stjärnor i frukt.

stjärnor överallt! pusspuss, ses snart ;D<3

2010-03-08 @ 12:16:25
URL: http://meriikssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahahha det gör vi :D du och dina stjärnor :D

2010-03-08 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0