Uppe med Tuppen.

Chaa Chaa bloggen


Är äckligt förvånad själv, vakna utan alarm och var skit pigg? Hallå eller vad händer eller jag som alltid vaknar exakt 15-10 min innan bussen går. SJUKT!! Så nu sitter jag här och har en halvtimma på mig ! vakna faktiskt halv sju, har ätit frukost , DUKTIGT!

Idag blir de en riktigt go skola, börjar 8 och slutar halv 12 eller vad det är, ska göra muntilga nationella och få det bort från mitt liv sen blir de nog en intressant film på samhälls lektionen ( : Det gillar vi!


När skolan är avklarad ska jag och Sandwii shoppa loss, vi fönster shoppa ju igår men nu är det dags för real med money ; ) Bra kreeejer, jag har sätt en hel del jag vill snaajpa! Efter shopping blir det göra sig iordning och laga mat haha, ska vara mästerkock idag! Får dock inte skriva nu vad ja ska laga eftersom det ska bli en överraskning för Mr.F som kommer till mig idag och stannar hela helgen.


Blir lite film mys , kanske ut på krogen med Sandwii och Tanwii (Y) <3 och shopping!



Linnéa Gren , vill pussas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0