Vänner , Vänner @ Shopping

Vilken slapp 1 mars dag ! :)

Började skolan kl 8.00 okej det kanske var lite segt men hade jätta soft lektion på social fittan . . . Sen käka ja frulle med Sandwii och sen hade vi rast i 4 timmar? Vi bestämmde oss för att dra hem till mig och laga världens godaste käääk fast ändå snabblagat. Resultatet blev : Köttfärslimpa med potatis och sås + rödvinbärsgele of course ;) Så jäwla gött blev det! Mätta och belåtna åkte vi tillbaka till skolan för att softa på två lektioner till där vi bara satt och shöööta med Tobbelito typ :)

När skolan var slut hängde jag med Ayalin till stan hon shoppa serverings kläder sen skulle hon träna !

Senare idag träffade jag Antonia! Shopping blev som vanligt? Vi drog in till town och jag köpte världens snyggaste jeans jacka ! Soo me : ) Kollat på den as länge och den fans kvar i min storlek så var bara tvungen!!  Sen åkte vi till knalleland där Mea Pea mötte upp oss!



NU ska ja hem till Mea vi ska typ softa ! PUSS PÅ DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0