You hade me @ hello

Chaa Chaa bloggen!


Dagen har varit grym !
Började med min morgon med att vara i kära göteborg. Har äntligen hittat min balklänning så jag snajpade den jäwligt nice :D En turkosrosa klänning med lite volanger eller vad man ska säga , var skeptisk till den från början men nu tycker jag faktiskt om den jätte mycket :) Bild på den kommer in imorgon eller något!

Blev frukost också hahah donken of course Antonia gillar de så vad ska jag göra :D

Så efter jag antonia och jimmy hade käkat lite frulle blev det mera shopping ! Detta gillar vi som fan, köpte en jätte söt sommar klänning eller aa nått man kan ha nu inte the summer times. Även ett par nerd glasses var ju bara tvungen det är ju mode , så dom får ligga hemma och vara med på bilder ibland hahah :D Blev dock moddad av både Ante och Jimmy :( dom bara retar mig hela tiden, dock på skämt men ändå 2 mot 1 : O hahah så kan det vara !

När Jimmy drog hem blev de lite mer shopping för mig och Antonia , sen hade vi lite bråttom till Borås bussen skulle ju träffa Sanna och träna kl 7. (Y) jäwlar va vi tog i idag, hade våran bästa tränare på boxen idag , plus poäng på det ! 

Så sammanfattar man min dag

Något alldeles helt extraordinary <3 PUSS PÅ DET , ska göras om



HAHAHA nörden själv :D SÅ jäwla klockren bild jag tog!


Nea och Ante steeker på scorett!




Call me a sinner, call me a saint
Tell me it's over I'll still love you the same
Call me your favorite, call me the worst
Tell me it's over I don't want you to hurt
It's all that I can say. So, I'll be on my way


Kommentarer
Postat av: Jimmy

HAha så snygg bild satt det är sjukt! Och tack för en trevlig dag! :) <3

2010-03-30 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0