Detta ska jag göra nu när jag är hemma . .

  • Träffa Syrran,Micke och Mio
  • Vara med Mamma  ( mor och dotter dag )
  • Vara med mina underbara vänner!
  • Vara med Mr.Underbar!
  • Äta SVENSK mat.
  • Shoppa, Gina Tricot here I come.
  • Ge mina presenter (A)
  • Fira Mikaela Mea Eriksson!
  • Fira Micke!
  • Vara i mitt rum! Sova i min säng
  • Pussa en viss person.
  • Njuta av att jag är hemma i Sverige:)

Leva livet helt enkelt, veta att man har bra affärer , bra resturanger som inte kostar skjortan att äta på. . Svensk pizza med massa kebabsås liksom? kostar inte direkt 140 kr här . . . Njuta av mammas lovade måltid för mig thihi :D ska bli såå göööt!



PUSSAR PÅ DETTA!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Välkommen hem Syrran! LOVE

2010-05-13 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0