Everything

KÄRLEK?!


Allt du gillar har du i dina händer. Man äger det, det är ditt egna. Ingen annans! Man är ett par din käraste tar dig i handen ni flätar ihop era fingrar tillsammans, ni blir en innan var ni två. Nu sitter ni ihop och visar eran kärlek utåt till människorna runt omkring. Stoltheten växer inom sig, kolla på oss vi är tillsammans! Detta är min pojkvän / flickvän! Men vad är kärlek nu då? Är det alltid en saga där din mage får fjärlilar för den du ser?
För en del personen kan de ju alltid pirra i magen bara det tänker på personen den är kär i. Vissa blir nervösa andra kallsvettas. Jag pratar nog inte bara för mig själv med detta, men det är ju alltid lika härligt att vara nykär!
Eller bara ha en partner, veta att man har en människa som älskar dig mest av allt för den du är och skulle vara villig att göra allt för dig. Kärleken lämnar ju aldrig någon oberöd den saken är klar. Det är ju inte alltid du får en besvarad kärlek från den du vill. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman
. . .



Det var mitt lila utlåtande om kärlek. På tal om annat så är jag hemma hos Jimmu. Vi skulle få ett par byggarbetare in hit kl halv 12 men självklart kommer dom in kl 08:00 och väcker oss. . KUL , KUL!
Idag så ska vi hitta på något kul det sa vi igår frågan är bara vad, jag ska be Jimmu bestämma något upp till dig gubben bara så du vet! Sen ska vi äta hos hans föräldrar , mys mys!

Igår när vi kom hit hälsade vi på hans bror och flickvän med barn, hans mamma och lilla syster var där också. Vi pratade och hade de gött. Sen drog vi hem och kollade på bästa filmen någonsin, "Avatar".
Dock somnande jag i slutet men de e lungt! Har två till filmer att kolla på idag Alvin och Gänget 2 och någon annan jag inte kommer ihåg namnet på.



Hade underbart, PUSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0