ja vill inte . .

Jag vill inte mer, jag orkar inte. . snälla sluta det gör ont! Försvinn föralltid den jäwla känslan, de gör för ont
Vill bara härifrån, där ingen vet vem man är , där man kan börja om på nytt eller varför inte spola tillbaka tiden, då man var 3 år satt i sin mammas famn och inte visste hur framtiden skulle se ut, redigera saker dom som gör ont! Vill inte gå igenom det igen men tyvär så är de precis det jag gör. . FAN också!! Fäller en tår, en tår för dig min vänn, har ju inte raderat någon bild på min data , ingen konversation på min mobil utan allt finns kvar som om det vore som förut. Är det verkligen över nu på riktigt? Kan du inte säga det till mig ja behöver höra det för att stänga våran bok för gott, Var inte feg snälla , berätta bara det för mig. . Jag kan ta de även fast det kommer göra ont, du har hittat en annan tjej som du vill dela ditt hjärta med. Säg det bara om det är så det är. . Annars hade du la inte slutat prata med mig?

Jag har sagt det förr och jag kommer säga det igen. du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, den kommer aldrig försvinna utan alltid finnas kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0