Mitt liv , mitt alllt.

Chaa Chaa bloggen.

Sitter hemma hos min snygging Sanna Isopahkala nu , Mys nivå på högsta nivå liksom! Vi ska steeka film,noooba Xbox och käka göööt! Diggar dig bruden, glöm aldrig det!



Va händer liksom? Varför kan inte allt vara som dag 1? Spola tillbaka tiden hade ja velat göra , till den 26 Februari 2009 ! Då snackar vi tider. . Frågan är la mer om du minns. Sen gick det några veckor sen kom la de bästa datumet i mitt liv. Men men önskar bara vi kunde prata som förr. Bara snacka som vanligt på FB och SMS. Men det är ju upp till dig, hoppas du väljer det jag vill att du ska välja.

Har tänkt på en sak, finns man alltid där för en person man tycket så himla mycket om? Ger man aldrig upp? Är man alltid den som väntar ut till personen hör av sig och är världs bäst? Vart går gränsen för kärlek? Finns de någon gräns, ja undrar ibland asså. Hur mycket stryk tål man? Hur mycket tålamod har man? Är man dum . . Eller är man underbar? Är det bara att gilla läget? Eller ska man börja lyssna på omvärlden. . Sluta lyssna på hjärtat och börja tänka med hjärnan eller ska man tänka med hjärtat? Hjälp hur gör man. Har nog glömt hur man gör eller något vad vet jag. Vet ingenting längre. . Hjälp mig? Eller va ja behöver la inte hjälp? Tänk Linnéa LEV livet. . Men btw går de?



Idag : Träffat min kusin Mikaela Larsson, shoppat(Y) och fikat på cafe viskan blev min älskade islatte. Sen vidare till syrran, träffa Mio <3 Sen fixa sig, gå till restaurang för att fira mina kusiners morsa ! Nice som fan var det, käka fläskfilé med pepparsås och potatis och rotfrukter. Ingen dessert för ja visste att ja skulle sova hos Sandwii idag , och att en fågel hade viskat i örat på mig att hon skulle baka annanspaj :D BÄST!

SÅ nu ska vi hade gött leva livet och må allmänt bra. Imroooon är de krogenlainen , kommer bli grymt!

Hade gööttt världen, Önskar Linnéa . Ps ta vara på det ni har Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0