° Now I wear the biggest SMILE°


Yeeess äntligen fucking jäwla äntligen INGET MERA JOBB HÄR I TYSKLAND!

Sa jäwla lycklig är jag, helt sjukt att man kan bli sa glad va? Ska snart aka hem snart kan inte bli bättre fan va lycklig jag är!



Imorgon bär det av till München, ska bo pa hotell där med Sandwii tills pa tisdag da vi aker hem ! :) Vi ska typ ga runt och shoppa lite för dom sista pengarna sen spara resten till taxfreen ! :D Vi kommer nog vara dom gladaste människorna pa flygplatsen och flygplanet hahah, VI KOMMER ATT SJUNGA !!! 

Sanna my darling <3 :


my binoculars on, alone,
staring out of my window,
i see the best creation of
woman that i ever saw in
a long, long time

some say it is wrong
but what if she knows
that i am spying on her
would she strip down
naked and entertain me

oh my God shes doing it

taking it of (x5)

Shes getting naked (x4)

she threw her shirt
( off on the floor)
then threw her bra
(off on the floor)
then threw her skirt
(off on the floor)
then threw her drawers
(off on the floor)

(i cant believe )
(shes getting naked)
(x4)
im waiting her, off on the floor
no topping her off on the floor
no stopping her off on the floor

she knows im watching her, off on the floor..

(I cant believe)
(shes getting naked)
(x4)

Varan sang i  Tyskland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0