PARTY.TJEJER@GÖTEBORG.SE

CHAAA CHAAA BLOGGEN!

Idag smäller de är såå glad nu va, shit hahahahha :D Krogen á la göteborg ikväll med mina tjejer det var fan inte igår kan ja lova! Så nu ska vi röjja göteborgs gator och harree göööt liksom! Förfest hos Mikaela sen drar vi vidare till Göteborg,klubb Karisma! Så ska börja fixa mig snart ska ju vara hos Mikaela om drygt 1 timme sen är de förfest på G!!! Ska börja dricka lite snart tänkte jag , nu är jag TAGGAD OCH GLAD! :D :D:D:D:D:D

Kanske en mysig natt med man vet aldrig JB



Kommentarer
Postat av: Kristin

Ha såååå jääädrans kul nu baby! i sommar röjjjjer vi Örebro/Borås!:D <3

2010-05-15 @ 17:24:46
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0