SVERIGE !

Hejsan ALLA, eller aaa förlåt chaa chaa!

Igår den 11 maj landade vi i Sverige har kommit hem från Tyskland, shit är så van vid det tyska tangentbordet så är alltid nära på att skriva a ist för å och trycker där jag vet att deras Y sitter men där sitter ju vårat X hahahah shit linnéa skärp dig !

Väl framme på flygplatsen så står självklart Jimmy och Tanja där och tar emot mig och Sandwii! <3

" I dont want this moment to never end "
Det var vad jag kände när ja sprang hoppade i din famn, tiden stod stilla när vi kysstes för första gången på 1 månad. Det var underbart! Var så lycklig, ville inte släppa bara vara kvar där i din famn och kyssa dig tills allt var tomt...

Sen var det ut med väskorna och packa in det i bilen, köra iväg till kära Partille, Borås blir idag!
MYYYS på högsta nivå, kommer aldrig glömma. <3


BORÅS

Blir av idag, väntar på att Mr.Underbar ska komma hem tyvär så hade han jobb idag. . Ska hem till min kära mor oh gud vad ja längtar till att få träffa henne!  Sen vidare till Syrran och Micke och den lilla ny komligen MIO <3 Han är nog den sötaste ungen jag sätt! Min visningsbild på mobilen, nu är jag äntligen Moster! Sen blir det ringa MeaPea klaaaaaaaaaart :D träffa min DARLING :D <3 LÄNGTAR!!!!

Så ska nog kolla på Andra Avenyn har ju 4 avsnitt att kolla på , dock är ett av dom det sista for ever. . . BUHU!
Om inte det ska jag gå till Allum och shoppa med Anna om hon svarar :) mys!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0