You are my angel.

Man ska ju vara ärlig i sitt liv så . . Jag älskar dig.

Gråter alldeles för mycket när ja inte är med folk, lyssnar på balader och tänker tillbaka. Kan helt enkelt inte ta steget framåt. I miss you thats for shure. Så långt från dig, men ändå så nära. Ge mig dig. Hoppas stjärnorna för oss tillsammas någon kväll. Jag saknar alla dom där små sakerna. Man inser inte vad man har förens man har förlorat det så folket och mina vänner det ni har ta vara på det släpp aldrig taget det gör alldeles för ont. Jag vet om någon. . Sitta uppe på kvällarna , ligga i sängen och vrida och vända på sig. Gråter sig till sömns, är vaken tills kroppen verkligen inte orkar mer. Visar inget framför sina käraste utan har det för sig själv. Det är inget man vill uppleva. Vill bara vara lycklig, känna att en person en kille älskar mig. Känna det där härliga..

Orden : Jag älskar dig , saknar dig är aldrig tomma ord. . . Jag önskar så mycket, hoppas bara min önskan slår in det är det ända jag vill just nu. . Då kan jag börja le på riktigt och vara världens lyckligaste tjej på hela jord klotet!

Så mycket att ge , ta emot det.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Älskade syrran, han är inte värd det!!! Du vet själv om det även fast det är svårt. Varje dag för dig närmare den "prins" som är menad för dig <3

2010-06-01 @ 10:32:58
Postat av: saanna

Håller med Melinda! Det kommer jag lovar dig <3

2010-06-01 @ 19:17:38
URL: http://isopahkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0