Desert Walk

Om en kvart drar ja till Mickes stuga. Träffa syrran och mio och mickes famlij. Mysigt!

Ska fråga om vi kan stanna på netto och köpa nått skit hungrig! Sen när ja kommer hem ska jag städa mitt rum om jag orkar så sent på kvällen. Ledig imorgon så ska hitta på fun stuff: Träffa min far! Han ringde mig nyss.   Och nej de var inte igår utan när ja tog studenten. Så får se vad vi hittar på.

Desert walk = good shit.



För övrigt lär Moster Linnéa Mio att spela fotboll i tidig ålder.
Måste ju börja i barnsben för att bli proffs. Om han nu kommer gilla de
när han blir stor så har ja föbrett honom!
Träning vi kör : Rullar bollen till varandra grymt bra spel har vi.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Väldigt duktig tränare! LOVE

2010-11-10 @ 20:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0