Fredag

Började dagen med att träffa min goding sanna i stan för att käka sushi!
Mmm va gött de var sanna har lärt upp mig ganska bra nu asså (Y), prata om allt och ingenting riktigt mysigt var det ♥

Sen efter maten drog vi till rececentrum, där skulle sanna hem och jag vidare till götet!
Första bussen dit var ju propp full så dom satte in två extra bussar om ja inte såg fel. Gött att jag fick hoppa på den ena extra bussen först! PAX för bästa platsen liksom. .

Sen när ja kom in till göteborgs central stod en viss Emil och väntade på mig där. Vi kollade runt lite i affärer jag var ju ute efter min skor men ska köpa dom idag ist för dom hade dom inte inne i centrum. Så vi åkte hem till Emil istället och myste lite och träffa hans föräldrar som nog är dom sötaste jag varit med om.

Vi var på bio också "himlen är oskyldigt blå" Köpte en slags bio meny som hette Magi Meny , då fick jag snacks dricka och harry potter korlek awsoome! Skit cool kortlek tro mig!

Filmen var helt okej ,dock ingen jag skulle rekommendera att gå på bio på utan mer kolla den hemma. Svenska filmer är ju som dom är.

Sen vart de hem i mörkret och på vägen hem träffa vi emils bror och hans kompisar!



Emil har målat denna fina teckning till mig när ja kom in i hans rum ♥

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jättefin =)

2010-11-27 @ 22:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0