Helgen är fullspäckad

A la helg.

Blev först njuta av att man var ledig , sen bar det iväg till djurparken med Mio,Syrran,Ann-Carolin och Evelyn.
Gick runt bland alla djur , och så några nya saker. bla giraff bebis och nya björn bygget. Där björnarna och vargarna och lo djuren finns . Awsome var det faktiskt (Y)
Åt man på en restaurang där och sen blev det att vandra hem. Syrran och Mio hängde med hem till oss en stund sen åkte dom hem och ja började fixa mig gör kvällen.

Chillkrök hemma hos Mikaelas kompis Sam. Det var soft fast ja var nog rök moln när ja kom hem tror jag. Var där med Mikaela och AnteFjante.

Lördag jobb jobb jobb och mys sen kom sanna och sov över hos maj hon missade bussen jag var räddare i nöden ;)

Söndag jobb jobb jobb och sen vandrade jag till Willys där ja träffa Melinda och Mio. Hem till dom baka pepparkakor och lyssna på jul musik , mikaela sa att hon skulle spela bingolotto så hon smitta mig med bingo feber så Micke köpte 3 lotter till oss och var nära på att vinna en bil på Mickes lott han hade 8 eller nått så kom 6 sista siffran som var kvar. . . så typiskt BINGOLOTTO!


Jaja bildspel a la week end ;

http://publishme.se/1298391/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0