julklappar.



Idag har ja slagit in alla min julklappar som ja köpt till folk ! syns inte hur många paket det var men ja kan skriva det ;)  14 st ! Hmm undra vilka som har varit snälla och få julklappar av mig i år ? tror du att du är en lycklig vinnare? Stort paket till en viss person iallfall ♥

Tog sin lilla tid och slå in alla dom asså ! Efteråt gick jag och gjorde mig något och äta och tog med mig en bok som ja lånat den heter ; Killar och Tjejer , skit bra bok asså ! Brukar inte fastna för böcker lätt men denna är bra !! Tog mig ett långt bad också så nu känner jag mig fräsch !

Btw när ja kom hem från min helg i göteborg så hade mamma gjort hur mysigt som helst i våran lägenhet , känner verkligen att julen närmar sig. Tomtar står lite här och var , adventsljus stackarna är uppe med dom fina jul gardinerna ja de är riktigt juligt på huldregatan nu!



Saknar emil.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Saknar dig med

2010-11-30 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0