Se framåt och kolla inte tillbaka


Framtiden, hur kommer den se ut?

Vad jobbar jag med?
Hur kommer jag se ut?
Vem är killen brevid mig?
Har ja något djur?
Vart bor jag?
Körkort?
Vad för bil?
Hus eller lägenhet?
Hur många barn?
Bor ja nära min kära vänner?

Shit vilka funderingar, man kan egentilgen aldrig svara på framtiden för om tex 3 år har jag ju nya frågor och funderingar. Coolt , tycker detta året har gått så himla fort. Snart är de redan början på december känns det som? Okej de kanske var och ta i men november är här och snart kommer julafton.

Tiden går fort gör det bästa utav det!
- va ska man hinna med innan året är slut?

Tatuering? Ullared? Åka iväg någonstans? jaa vem vet. . .

Kommentarer
Postat av: Melinda

Du får kolla din lista igen om typ 1,2,3 år typ så får du se vilka frågor som är samma o vilka du har fått svar på. =) LOVE

2010-11-04 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0