Till min mor.

Hej mamma jag vill bara säga att jag älskar dig, de va ett tag sen jag sa de.

Hon för sig så fint när hon rör sig, hon är så fin hon berör mig.
Hon är så fin hur är det möjligt att gud skapa nått så fint.

Ja mamma

Du bar mig runt i 9 månader du gav mig liv,
Jag kollar på ett gammalt kort på dig du va så fin,
Och än i dag e du detta för du är ängla lik hos mig finns det ingen annan,
som jag ser upp till som jag gör till dig,
Och när ingen ville lyssna va du den ända där som hörde mig.
Så jag dör för dig och ser din kämpar glöd,
Du är mitt  stöd och jag har aldrig skämts
över dom problemen som du bär på som gör dig matt.
Finns ingenting som går upp mot att höra ditt skratt,
så elegant du för dig runt med sån själv distans.
Jag ser upp till dig vilken kraft du har,
ensam kvinna som krigar igenom natt och dag.
Aldrig fått nått gratis varje andetag, är för dina barn som du lever för å vi har det bra.
Tack vare mammas vilja att aldrig vika sig för nederlag, om du trillar går du upp igen omedelbart.

Så mamma , Jag älskar dig Minä rakastan sinua Je t'aime Te quiero.♥

Varsegod för halsbandet puss.



Min mor älskar Frankrike , paris och allt som har med det och göra. Så hon fick denna!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ja vår mamma är fin och bäst! Mamma vi älskar dig! <3 LOVE

2010-11-09 @ 22:52:43
Postat av: Mikaela

Var la ett bra förslag :D blev hon glad? :)

2010-11-11 @ 00:27:17
URL: http://meriikssson.devote.se
Postat av: mamma

Tack min dotter dom underbara fina orden.Det tack för dig Linnea och Melinda och mitt lille Mio man orkar vad som helst.Ni är min kraft och energi.

Älskar er så mycket.

2010-11-13 @ 02:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0