we walk in the dream.

No time for . . .

Mycket händer , bra / dåliga saker. Ibland vet man inte vart man ska ta vägen , vill in i ett tomt rum och bara skrika ut alla sina känslor eller varför inte som ja och sanna prata om idag åka till rymden , för där finns ju inte känslor?
För mycket att tänka på. Allt tränger på som en hinna över kroppen och man blir glad och lycklig ibland flyger paniken förbi och stannar ett tag tillga tills den går vidare till någon annan .

I wanna dance with you, från allt de joobiga här i världen och bara ha det bäst. Glömma de som hänt ta bort allt de jobbiga man levt med , börja om på nytt en ny tom sida i en bok. Första raden blir : Jag har de bästa i mitt liv , kärlek. Hur kan man sakna en sån känsla så otroligt mycket? Man känner sig ensam utan den, har ingen att le och skratta med känna den pirriga känslan när man pussas och berätta hur mycket man älskar personen som sitter mitt emot en och håller en i ens hand . jag sviker dig aldrig. Men de är jobbigt att vänta kan man inte bara få spola fram tiden och se vem man sitter och håller i handen ? jag vill nu nu NU . . .


Snart är de jul, min önskelista : Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Melinda

<3

2010-11-04 @ 22:04:13
Postat av: Anonym

<3

2010-11-04 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0