You are not alone

its true, everything that is about you and all I say .

Ingen är ensam , alla kommer någon i livet bli det eller redan upplevet grov krossad kärlek. . Man kollar eller tänker tillbaka till tiden då de var oss. Man är en helhet , singular. Man vet inte vart man ska ta vägen, ligger och vrider och vänder på sig . Kollar på bilder på datan . Eller tänker på platser och saker man gjort och varit på . Hittar gamla saker som varit ens tillsammans som man inte orkade slänga då det var som värst. Utan det ligger där i sitt hörn och samlar damm. Man hittar en ny kärlek kanske och är hur lycklig och kär som helst men om man har haft världens bästa första kärlek även fast den var hur hemsk som helst  så Kommer den personen alltid ha ett namn inrisitat i hjärtat. Lite sådär svagt de syns inte men det känns och tankarna finns. Minnen försvinnger aldrig . Man kanske tänker varför kommer du alltid tillbaka till mina drömmar sig? Där är man lycklig och skrattar ihop sen vaknar upp och ligger jämte någon helt annan. Försvinner aldrig spåret av det? Det är inte lätt när det är svårt  . .

Jag tycker nästan det är jobbigt, man städar garderoben eller några byrå lådor och så kommer du tillbaka. Kan det aldrig bara försvinna av sig själv sånna jobbiga saker. Det är ju skrivit för livet. Ja glömmer det aldrig och vill aldrig uppleva det igen. Krossad kärlek , lyssna bara på ordet får rysningar.

Men man måste gå vidare för sin egen del. Hur svårt de än er, det är ja mot det . Kampen är svår men man måste kämpa. Du är långt före mig i den "fighten" . De gick fort och stabilt för dig. Var de så enkelt som det har sett ut? Eller vart det desperat sjukan som sjönk in i dig. Olika personligheter klickar med varandra . Tror ni på stjärnteckens matchning? Jag tror seriöst på detta. Lejon plus  Jungfru är lika med DONT DO IT. Men gjorde de ändå...



En gång i tiden var du min , men nu är  du  bara en dröm. Men ändå ja vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum?
Skilj på rätt och fel.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Bra kort!

2010-11-09 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0