blööööööö

ohhh en riktigt data !!! Blir lite smått upphetsad. . EMH!?

Nej lånar Carros dator vilket ja tkr är bra (: jobbigt och blogga via moblischh!

Idag har jag jobbat till kl halv 2 sen åkte ja och Uhlmann till knalle innan hon skulle träna så då åkte ja hem. Sen fixa mig lite smått och sen plinga det på dörren. Vem stod utanför dörren min? Carro is back from Oslo!

Vi drog och fika och åkte ner till knalleland vi med, inköpte mig en midje kjol och tröja från a la Gina Tricot! Nöjd och glad eftersom mina mobil pengar från min sålda mobil har kommit in , Gilla (Y) Nu är ja lite rik . Måndag är det löööön och det längtar ja till som fan.

Nästa vecka blir awsomme. Ska färga och klippa mig och kanske nått mer. Sen ska ja ut på krogen och dansa! Me lajki. Köpa nått nytt plagg till utgången och någon go dricka , SUPER BRA!

Carro sitter och pluggar till sin bartender skola och ja försöker hjälpa lite men läxor är mindre kul nu förtiden ^^,
SNart kan ja bloody mary utantill liksom.  . HAHA

PUSS på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0