Dagbok.



- jag tänker på dig


Fick igång min bärbara på lite mer saker idag än bara spotify, luska igenom gamla bilder sen hitta ja en mapp som hette "hemligt" , detta locka ju mina ögon men var mindre bra tillslut.

text från a la hemligt dokument.

" Det var nyår igår eller aa i natt allt var så perfekt, vi kysstest precis vid 12 slaget när vi kollade på mobilen tillsammans. Kanske bringar tur för  det behöver verkligen vi". . . Skriver 03:20

1 januari 2010:

" Va hände? Nu ligger jag i sängen och gråter igen. . . Trodde året skulle börja utan gråt. vi har bråkat. Nu packas väskan och jag fick höra orden dra åt helvete för 5 min sen . Vad fan ska ja göra med mitt liv. Är det såhär det ska vara att vara kär vill ja inte känna den känslan på ett jävla tag igen "

När ja läste detta tänkte ja bara va fan har ja hållit på med? Blev ledsen när ja läste värre saker som stod. Att ja har orkat med allt detta. Ja undrar hur ja tänkte då. Inte klart utan tänkte på älskar viset. Kärlek gör en blind. I allafall i mitt fall det som hände , hände inte? Det var bara en dröm. Det var äckligt djupa saker som stod i mina "dagboks" inlägg på datan. Tänkt på detta hela dagen , va fan höll ja på och hur orka jag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syrran då...LOVE YA

2010-10-22 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0