My life,

Helloo bloggen!

Dålig uppdate, kommer att forstätta att vara såhär innan ny data inskaffas eller min gamla blir reparead om de nu går.

YEAHYEAH; Kommer ni ihåg min lista ja skrev i sommras? Vad ja kommer göra innan sommaren är slut?

Dags att bocka av den, sommaren är ju trots allts slut . . .

 

Listan jag ska checka av?
- sommaren 2010

[ ] Lisberg CHECK

[ ]  Skaffa pojkvänn KVAR

[ ] Bio CHECK

[ ] Åka utomlands KVAR

[ ] Vara med bästa CHECK

[ ] Göra spontana saker CHECK

[ ] Åka tlill Borlänge CHECK

[ ] Fixa jobb? CHECK

[ ] Tatuera mig? KVAR

[ ] Vara världens bästa moster CHECK

[ ] Gå på någon konsert? CHECK

[ ] Danmark KVAR

[ ] Färga håret brunt? CHECK


9 av 14 möjliga.
Bra jobbat Linnéa! Största förändringen är nog




Så nu får ni hålla ut för nästa uppdate som kommer ta ett tag!


TODAY ; Fira Carolina Hjertkvist ! (:


Kommentarer
Postat av: Kimmie

Du är jätte fin i brunt hår! :D

2010-09-12 @ 18:26:08
Postat av: Melinda

Fina bilder <3 LOVE snart é de kalas igen =)

2010-09-12 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0