dålig uppdate, bra uppdate.

Chaa chaa alla där ute!

Solen schteeker varje dag här i Borås , helt otroligt har bubblan spuckigt eller va händer?!

ja jobbar kväll och kan knappt njuta av det fina vädret , men åker ju iväg på fredag och då önskar ja soliga dagar minsann.

Va har hänt dagarna som passerat då ja inte har bloggat?

Shakria min söta lille katt har fyllt 9 år grattis shakkiiee!
Mio min underbara systerson har fyllt 1 år Grattis på dig igen killen!
Ja har grillat,ätit glass och softat med Mea&Ante
Jag och Mea har börjat med powerwalk på kvällen när ja kommer hem från jobbet , beach 2011?
Jag och mamma har städat hela våran balkong in och ut även vart och köpt blommor där av en tomatplanta får vi några tomater återstår och se?

Ja , jag tror detta är allt faktiskt? Hmm har ja missat nått får la ni påmina mig..

ni kan få en skön bild på Mio så lovar ja med uppdate ikväll eller imorgon :) pusssspåeerrrrr



Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är vårt balkong vår-sommar fin ,där kan vi sitta och mysa.har en underbar påsk min dotter!!!!

älskar dig.

2011-04-22 @ 10:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0