Tidsinställt inlägg

HALMSTAD HÄR KOMMER VI!!!



Nästa station Halmstad avstigning på höger sida...

Eftersom ja inte kommer kunna blogga under dom dagarna jag och gubben är i Halmstad så har ja förberett några inlägg till er snäll jag är va? ;)

Nu sitter vi på tåget till Halmstad och när vi kommer fram till hotellet ska ja springa in på rummet och kolla in våran bubbelpool !! Kanskte ta mig ett dopp med ett glas vin, låter nice enligt mig själv. Njut varje minut!

Om vädret tillåter så blir de promenad på stranden eftersom inga affärer kommer vara öppna på långfredagen, sen är de gå ut och äta och mysa heeeeela kvällen lång.



Hoppas alla får en lika underbar fredag som jag:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Linnéa och Emil har en underbar lillsemester i Halmstad.kram

2011-04-22 @ 19:00:30
Postat av: Syrran

Låter härligt! =)

2011-04-22 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0