2 månader med min Emil.

Den 2/2 2011 var de våran dag.

Du är världens underbaraste kille, du gör mig så lycklig.
Emil Mårdbrink född den 23 oktober 1990. Du får mig att le ,
mitt hjärta hoppar när jag ser dig och ja får en härlig känsla
i kroppen när vi kysser varandra. Soulmate are you.

Det var kärlek vid första ögonkastet. Du fick mig att känna så. . .
Det var stunder som fick mig att inse, att livet var menat för oss två.
Och om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. Förrän jag träffa dig.
Och jag vill bara ha din kärlek. DU får mig seriöst att känna såhär du tar mig till en helt ny värld. Du får min puls att pumpa , för du är en sån fantastikt kille . Du får mig att bli bländad av ditt fina leende.
Ögon som tindrar, ändrar mitt beteende för dig .



Förlåt gubben men du är så söt här (A)

Kommentarer
Postat av: Emil

Din för alltid <3

2011-02-08 @ 07:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0