8 februari 2011

Dagarna går så himla fort, de var ju nyss nyår?

- Snart är de sommar igen, gud va ja längtar till värmen kommer tillbaka till Sverige! Har haft en tillräckligt kall och snöig vinter. Nu vill ja ha en riktigt bra och varm sommar utan något regn :) löser ni de där uppe i himlen eller ? Vore nött.

 Idag har de vart jobb hela dagen började kl 9 och slutade kvart i 6 . Dom har ju höjt våra scheman , ovanligt att dom får göra som dom vill på mitt jobb. . . Tänker inte hur de påverkan än själv. Är de 100 % anställning nu då eller lurar ni oss på pengar? trött på skiten så det smäller om det. Tur att man har sina vänner där så man kan skratta och må bra iallfall.


Nu sitter ja i mitt rum med hög musik och smoothie gjod på halllooooon i min hand de är gilla läget tycket jag. Tänkte snart börja brassa lite käk , morsan är inte hemma så får komma på nått a la linnea. GÖÖÖTTT! någon som vill komma över på en bit mat eller?!

YEAH YEAH , mycket shöööt lite bilder PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0