au kvälls mys.

Nyss gick Mikaela hem ifrån mig , vi har myst och umgåts ! ♥ Lovely det är att ha sin bästa vän som granne slipper man gå så himla långt när man väl ska hem liksom! Bara över gatan och shliiiee viiipen så är man hemma igen.


Trollri, Nu ska ja kolla runt lite på nätet och se om de finns något najs, sen tänkte jag faktiskt unna mig själv ett varmt bad med en till smothiii(A). Sen blir de tv tittande tills ja somnar! Måste ju lägga mig tidigt så behöver bli trött , varmt bad blir linnea trött av så de är la strålande!


  • Om du får välja , vad skulle du vilja ha just nu då? - Va sägs som sommar , pengar och allmänt bäst.
  • Gillar du att rita? - Emh , inga kommentarer kan inte ens rita. . blir bara barnsligt typ som en 5 årig gjort det.
  • Va jobbar du med? - Jadu på transcom. . behöver jag säga mer?
  • Shopping eller Skidsemester? - HAHAHA shopping!
  • Mamma/Pappa? - Mamma of course.
  • Vill du uppleva något? - Ja ja fyller ju 20 i år så kan tänka mig att hoppa fallskärm!
  • Hus eller lägenhet? - Jäwligt fräsch lägenhet , eller snyggt hus.

 


Kommentarer
Postat av: Lime

Du kan ju visst rita! Apan <3

2011-02-09 @ 22:04:19
Postat av: Akselleila

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-13 @ 14:58:01
URL: http://akselleila.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0