Inchekning hos familjen Mårdbrink-



Live från joel "johans" rum. Här sitter vi och sjunger allt från bruno mars - grenade till hoffmaestro.
Riktigt mysig söndag , snart blir det upp och hämta lite äppelpaj som Annette har bakat och kolla på BigBrother, sen ska vi kolla på solsidan på datan!


Övrig info :

Idag har ja jobbat  , vart bakis rätt rejält efter en super bra kväll igår med mina älskade brudar.
Sen vart det direkt till götet som gällde där min älskling mötte upp mig.

Nej nu ska ja gå och sjunga vidare, grabbarna ropar på mig hade gött !

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter nice!

2011-02-21 @ 20:37:11
Postat av: j000hAN

Trevligt värre!!!!

2011-02-21 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0