Lettland med my love.

2011, first trip to Lettland.

Tisdag: Åkte en bilfärd från hultsfred till skavsta,stockholm. Väntade på att flyget skulle starta och sen vart de en kort flyg tur på 50 min. Åkte taxi till Jurmala från Riga sedan var de checka in på hotellet som gällde.

Vårat rum var awsome , skönt att vara borta från allt och bara slappna av. Ingen telefon , ingen internet , inget vardags liv mi lajki. Hade tillgång till allt på hotellet allt man behövde visa var sitt lilla kort. Blev en hel del drinkar för min och Emils del, pool baren was the place to be för oss HAHA , puss !

Onsdag : Pappas  års dag även min och Emils 2 mån dag. Kl tre vart de tårta nere i restaurangen och de vart mycket blommor och fint dukat för oss, sen kom tårtan MUMMA! firades med skumpa och en stor bit tårta. Sen vart det göra vad man vill till klockan 8 då de var kvälls middag för pappa! Ja och Emil körde pool och poolbar återigen (A) . Sen vart de fixa fixa och kvälls middag. Avslutade kvällen med skybar längst upp på våning 11¨.

Sen vart de spa spa spa , pool pool pool , bar bar bar , shopping i RIGA , min och emils mysiga behandling där vi fick mysa i en bubbelpool och sedan 45 min massage överallt! drinkar drinkar drinkar , minnen minnen minnen .

Vissa saker var hur underbara som helst speciellt med Emil. Andra kunde lika gäran kvitta, I know that you dont like me but im alive and I like it! My mum is the best you can get aiiight !!




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0