Fredag-Götet-Middag ute

Började min dag med att jobba till kvart över 4 sen vart det iväg till Borås Rece för att hoppa på 100 bussen till Emil.

När ja väl kom fram stod det en stor buket rosor till mig på hans rum och så hade han hyrt en film Inception. ( Dock hann vi inte kolla klart på den för ja somna ) . Otroligt romantiskt i allafall. Rosor gillar Linnéa (Y)

Sen gjorde vi oss iordning till Restaurang Meze. Vi hade bokat bord där kl 21:00 , åkte ner och hade mysigaste kvällen ihop ute. Blev mycket skratt, minnen och en otrolig dag med mycket känslor.



Kvällens utseende , strålande.

Kvällens mat :



Min förrätt , friterad smördegsrullar fyllda med spenat serveras med tzatsiki.



Emils förrät , Vitlöksbröd



Min varmrätt, Kyckligfilé gryta med champinjoner,lök,paprika, stark tomatsås och massa kryddor serverades med råstekt vitlökspotatis och tzatsiki.




Emils varmrätt, Souvlaki med råstekt vitlökspotatis.



Potatisen

Allt var otroligt gott, betyg 4 av 5. Kan rekomendera restaurangen till andra som är sugna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0