I våran galax



I våran galax ser jag dig som stjärnan som lyser upp min natt iyea men när du ser mig är det svart oh na na na fast inom mig brinner en kraft för dig men du ser mig som en supernova nova supernova nova supernova nova supernovaiyea du ser mig som ett stjärnfall baby men har du nått på hjärtat säg det en gång i tiden så va du min lady men när jag tappa fästet föll jag ensam ner igen min gravitation du va min tyngdkraft min fasta punkt ja du höll mig från att lyfta vi sväva tillsammans över alla andra men när jag brann upp av stressen så gick du till nån annan aurora, kan du stanna med din supernova för jag famlar har snart slut på lågan o jag brinner för dig som tusen månar iyeea I våran galax ser jag dig som stjärnan som lyser upp min natt iyea men när du ser mig är det svart oh na na na fast inom mig brinner en kraft för dig men du ser mig som en supernova nova supernova nova supernova nova

Medina - Supernova (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0