Utekväll med mina brudar,

Medverkande ; Sandwii,Mea,AnteFjante,Emma,Jag.

Grym förfest hade vi, spelade spel,skrattade,tog bilder,dansade,gjorde videoklipp m.m
Bästa förfesten på länge kallar ja detta hade riktigt trevligt tack för att ni var där och gjorde förfesten så grym!

Sen vart det dags att inta staden , krogen här kommer vi. Intog TORGET i borås. Alla hade trevligt träffa människor dansa drack ja levde livet helt enkelt.



Nu till de tråkiga, när vi skulle gå och hämta ut våra jackor i garderoben så stöter någon tjej på mig och blir svin arg för att hon går in i mig eller något ? Sen står hon självklart kvar utanför krogen och är i hållen av vakterna. Vi skiter i henne och fortsätter gå ner på allégatan. Vi stannar vid AudiVideo för att prata lite och då kommer och springde rakt mot Antonia?! Emh problem barn eller nått , drar ner henne på marken ja går emllan och frågar va fan hon håller på med, hon sparkar mig och snuten kommer. Går mellan oss och sen hon in i polis bilen och ja står och pratar med en Polis som  står och skrattar mig rakt i ansiktet när ja berättade min berättelse om vad som hade hänt och när ja frågar han varför han skrattar åt mig svarar han : jag får göra vad ja vill ? Hallå eller vilket samhälle vi lever i ska man skratta åt människor som vill berätta vad som har hänt? Ska man inte ta anteckningar i sitt block och prata försåndigt och vuxet ? Han förtjänar fan inte och jobba som polis i mina ögon. . .

Gick bort från platsen, så gick ja fram till nästa polisbil och frågar om detta och då blir dom itresserande och tar anteckningar om vad som har hänt .

vi får se vart de bär vägen , men den första polisen kan dra åt helevte.


- mina vänner ni är det bästa , love er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0