Du är minimalt liten i mina ögon ... Oh at...

img_2361 (MMS)

Du är minimalt liten i mina ögon ... Oh att du ens kan med säga att ja gör en person besviken ?! Kommer de från rätt mun ? Knappast .... Ska ja sitta här o rabbla upp alla gånger du lovat mig att komma o träffa mig men ringt samma dag att du inte kan ? Då får ja nog skriva en bok är trots allt 20 i år fast de vet du la inte ens .... Öppna din käft vid lite fel tillfälle ... Du lova mig att vara här när jag fyllde 19 kom du nej ? Du lova komma senare har du kommit nej , och om snart exakt 2 mån fyller ja 20 bra jobbar (Y) du där emot sviker mig gång på gång allt annat är viktigare för dig än mig . Kom fan inte o säg att ja sviker folk , skulle aldrig i hela mitt liv sjunka till din nivå. ALDRIG !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0