Softa hund

Tisdag och jobbat till kvart i 3 imorgon är sista dagen då ja slutar så `sent` skönt som fan.

Idag har jag cykat fram och tillbaka från jobbet duktigt jag är :) stannade inte för en enda uppförsbacke till sjöbo det är starkt! Imorgon ska jag gå med Amanda till jobbet med fett nice! Var med Mea efter jobbet vi åkte till knalleland , köpte spray och fick pangpris på underkläder 3 par för 40 kr, värt ohja! Rea is the shit. Sen åkte jag och sola och nu sitter jag och kollar lite på nätet, och sen senare ska Mea ringa mig.

Imorgon blir det fika med tjejorna :) Sen får man se vad som händer joo ska till banken efter jobbet och fixa lite saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0