Lördag,havet and so much more.

Lördag och en av dom varmaste dagarna jag varit med om, äntligen fick jag sola? Åkte till Onsala med familjen annerlunda till deras farmor och farfar som bor precis vid havet. Avis om något.

Solade i allafall jätte länge tror jag fick lite färg? Åt en skit god sommar lunch och tårta på det eftersom Emils farfar hade fyllt år. Fiskade lite med Emil också men det sket sig rätt rejält då dragen fastnade i tången och gick av :/ haha får köpa nya till nästa gång då vi ska ut med båten och fiska:) Whooohow.

När vi kom hem åkte vi till mölndal och åt världens strösta kebab tallrik, choken ja fick när pizza gubben kom med den var nog :O gånger 100. KÖpte hem lite myspys och nu är det filmtajm. Imorgon ska ja vara med min Kusin Kimmie hela dagen i Göteborg. Shoppa, Bio och Jensen står på våran lista , lovely times:)



HAAAADDDEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0