Luminary Ones.

Kanske drags att dra ett inlägg.

Vad har man sysslat med nu då i början av veckan?

Måndag: Jobbade till kl 1, gick hem till Minda o Mio och vi lagade lunch ihop sen drog vi världens promenad med mio till knalle och från knalle till stan och från stan till syrran. Pratade om allt och ingenting, sen lekte jag och mio medans Minda fixa middag. Mio gillade den middagen, var kladddig överallt efter det så fick bli ett bad som han inte ville komma upp ifrån. Mio+vatten= kärlek.

Sen kom micke hem och då åkte jag och syrran till CityGross. Handlade hem två semlor till mig och mamma som vi åt på kvällen, ja jag vet en dag före fettisdagen/kvinnodagen! Men så blir det ibland.



Tisdag;

Har jobbat till kl 12 sen kom jag hem och har bara softat framför datan kollat på det senaste Solsidan avsnittet och fan va bra det var hahahha , " lite sådär pikant i smaken " hahahah! Klockren serie. Nu ska ja umgås med Mikaela snart får la se vad vi hittar på vi ska i allafall sola de är gediget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0