Måndag dagen då . .

Linnéa tog ut sitt löshår.

Japp nu är de gjort, Linnsan kom hit efter hennes skola och började ta ut allt jäwla hår och det var inte lite kändes som ja hade hår från 2 människor . . shit fan va ja pinades ett tag gjorde ont och ja började få huvudvärk men nu är de alles klar och ja är supernöjd! Äntligen kan man klia sig i håret, tvätta det ordentligt , styla det som man vill och bara njuta! Vi fikade sen så var det att få ut lite tovor som ja hade i håret också haha! Sen åkte vi till ICA och ja köpte lite fika till mig och min mamma . Mitt hår får ni se imorgon (:

Och nu sitter jag är med en vaniljkräm bulle och kör leken med mig själv som man gjorde när man var liten , inte slicka sig runt munnen när allt socker kommer på läpparna och runt hela munnen får se hur det går



ALLT JÄWLA HÅR.





PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0