"mina" bilar

Nu ska ja ranka mina bilar så som ja vill ha dom , är ni redo?

Min första bil :
Saknar dig men vi hade våra stunder nu är du i källaren och schteeker.





Min andra bil :
Honda Civic type R
Bra första riktiga motor bil tycker jag , snygg och stilren


Min tredje bil :
Audi A5
Snygg och rejäl, här kan man sytla på vägarna, lacka den i en snygg färg och lägga in lite andra goa delar.


Min fjärde och sista bil :
BMW x6 , familjebilen



Ja va tycker ni ? Eller ja kanske ska fråga bil experten är detta okej Micke? ;)

Kommentarer
Postat av: Micke bilexperten ;)

Klockrena val förutom civicen, gillar inte den modellen :/ det får vi hitta något bättre....

2011-03-14 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0