Modell för 1 dag

Så nu mina kärare blogg läsare ska ni få ett roligt inlägg med många bilder !

I lördags firande vi ju min kära syster så vi började dagen med att åka till Göteborg för att sen gå på modell fotografering med styling och massa bilder! Mi lajki , kan säga att ja är riktigt nöjd över många bilder som ja fick se på fotografens kamera, nu är det bara vänta i 2 veckor tills man får välja ut sina favoriter. Blir nog en ny header med dessa bilder sen !

Har ju för övrigt gjort om mitt hår ni har ju inte sett resultatet är jäwligt nöjd ska ni veta.

Efter foto saken åkte vi in till götetborgs central och drog till vasaplatsen för att äta på restaurang , haha de var skit gött med mycket skratt. Det var nämligen så att servitören hade lovat oss att vi skulle byta bord kl halv 9 men han glömde det efter vi hade ätit klart våran varmrätt så vi fick sätta oss vid baren han bara : Its on the house ni får gratis dessert , sen fick vi varsin shot med! Efter de hörde vi att dom behövde hjälp i baren och ställa upp alla glasen i bartaket, hahah tro fan min syrra och hennes kompis går och gör detta så vi får gratis drinkar m.m hahah så jäwla nice!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Himla nice dag

2011-03-29 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0