The lazy song.

Måndag den 14 mars , vill börja mitt inlägg med att gratulera min systerson på sin 11 månaders dag. Om bara 1 månad blir du ett 1 år, moster älskar dig♥

Har jobbat idag till kl 11:45 var riktigt jobbigt att komma upp ur sängen kan ja lova, kände för att vara hemma. Tur att man har en mamma som ropar och kommer in i rummet 12 hundra gånger och säger att de är dags att åka. Haha tur att ja har dig mamma! Sen vart det åka hem som gällde. Har precis ätit mat blev champinjon soppa färdig från Kelda den är faktiskt god man bara värmer det och så är det klart! Ibland är även dom bästa kockarna lata liksom . . .

Idag är det fika med mina brudar som gäller , jag och carro är ju vakna men dom andra två ligger ju och sover :D. Nu är de bara att vänta på att dom ringer sen drar vi. Vill även i detta inlägget gratulera Lillybabe som har fått jobb på transcom idag :) För tipspengen kör vi P A R T Y!




Kommentarer
Postat av: Lilly

Aw! Cuteipie! :D Tack så mycket för allt! Sömntutorna får vakna snart, så vi kan kila ner till stan och fria! :D <3

2011-03-14 @ 13:30:59
URL: http://lillynord.blogg.se/
Postat av: Syrran

Love till min moster <3

2011-03-14 @ 21:53:24
Postat av: Anonym

Love till min moster <3

2011-03-14 @ 21:53:27
Postat av: Anonym

Love till min moster <3

2011-03-14 @ 21:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0