1 dagen i veckan

Måndag och jag vill ha helg igen dock jobbar jag men Mio ska sova över hos oss för första gången på lördag så ska mysa sönder med honom i min säng! ♥

För övrigt har jag och mamma kolla på Finlands kryssning ons - fre typ i början på november. Så det blir nog av den ni ;) Hotell natt och kryssning är aldrig fel när vinter är här. Jag sa ju att jag skulle shööööta om det och kolla det ger reslutat :) Linnéa glad.

Ska lägga mig i sängen nu och vänta på att Mea ringer mig, så får la bli att kolla lite tv och äta lite. Chill måndag med andra ord. Har klickat hem en jumpsuit från H&M också btw så jäwla snyggt med en skin jacka till eller bara ha den som den är , fick den på rea också!

Nej nu ropar mitt rum efter mig blir bättre uppdate ikväll . HADE ... SPADE


Moster and Mio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0