Födelsedags festen

Lördag dagen med ett stort F , för FEST!

Började dagen med att umgås lite med mea i knalleland , sen åkte jag hem till syrran för att fira micke som fyllde år i veckan, han fick 10 tia lotter av mig :) och så åt man massa god tårta. Åkte hem och började fixa mig för Meas förfest, väl klart gick jag hem till Mea och vi bytte kläder med varandra ibland är de bra att man har samma storlek så man kan byta lite, me lajki!

Folket kom och de börjades skålas, prata och fixning som vanligt för tjejer. Ja hade kul med MINA flickor iallafall. You now, puss på er ♥ Åkte till Göteborg och ja fixade så att buss chauffören satte på alla högtalare i bussen med den högsta musiken och tro fan han gjorde det också , party bussen nr 1 ! haha fan det var bra kul vill ja lova , sen drog vi till Bryggeriet och var där hela kvällen med lite drinkar och cider och trevligt fölk. Donken och sen mötte jag upp min pöjk för att gå och lägga mig och sova.




FEST


SKÅÅÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0