Natten är ung men ändå så tung

Nej nu ska ja strax bege mig till min säng, sitter och äter russin så här på kvällskvisten normalt? nej inte direkt va..
Hoppas de går något bra CSI avsnitt på tvn nu som jag kan somna in till . . Upp och jobba igen imorgon kl 10 , hoppas det är avail hela dagen som idag då blir jag nöjd! Jag ska skriva upp mig först på KOMP listan när jag kommer till transcom iallafall där vill man ju inte direkt vara varje sekund av livet.

Tänkte dra lite tips innan jag går och lägger mig :

För er som vill ha fylliga fejk läppar try this one -





För er som vill känna er som en drottning
Känn dig som en drottning, se ut som en filmstjärna.
Den här lätta fönsprayen börjar verka på hårrötterna omedelbart.
Den pumpar upp håret och ger det full vigör, styrka och elasticitet.
Håret blir sundare, blankare, mjukare och det
viktigaste av allt, större!!

Egenskaper:
Utseende: Tjockt massivt hår.
Känsla: Hållbar stadga och naturlig känsla.
Konsistens: Spray mousse.
Hårtyper: Fint till medium textur, alla längder.
Doft: Ett potpurri av bär.
Detaljer: Värmeaktiverande.



eller kanske en helt onödig produkt för dig som har pengarna :


The Art Of Shaving Pure Badger Shaving Brush
White är handgjord av finaste bäverhår.
Designen är genomtänkt och passar kvinnors
behov. Borsten ger ett mjukt lödder som lyfter
strånen och öppnar porerna.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Haakongry

many thanks for your dedications to this world

2011-09-05 @ 12:48:25
URL: http://haakongry.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0