SläktKALAS med familjen Mårdbrink.

Lördag och började dagen med att åka till kungsmässan och kollade runt i affärer har hittat saker ja ska inhandla när lönen inkommer kanske blir lite bilder på det, vad tycker ni? Åkte hem för att fixa till sig lite och träffa Joel som har varit i Cypern en hel vecka, brunis var han kan ja lova. Sen drog jag med hela familjen Mårdbrink till deras släkt, emils kusiner fyllde nämligen 16 o 18 så det bjöds på grillat i mängder och sallader i alla former samt världens godaste limepaj och ja , jag tog inte bilder :( ...

Hem och var med grabbarna grus dvs joel and emil , trevlig lördag med lite cider i handen på det (Y)



outfit på mig i allafall som jag hade igår , lackleggins (ginatricot) , vit blus ( gina tricot ) kavaj (H&M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0