ssup

Jag ser dig prata men hör inte ett dugg.

Man regerar konstigt ibland, typ på ett sätt man aldrig trodde fanns. Inte direkt smart , undra varför får kroppen i sig massa konstigt endrofin som gör en helt knasig eller vad är det frågan oM? Blir sur för minsta lila fel , önskar att ens kille gjorde på det sättet ist för det. Hade hellre vart sådär ist för såhär. Känner ni igen er? Man typ önskar lite för mycket kanske, man kan nog inte begära allt för mycket av killar , Eller av ens mamma eller ja sina katter för att vara ironisk. Jag personligen tycker inte det ska vara så svårt att fatta men det är la antagligen det, eller så är det jag som inte fattar. Ett impuls samtal till mig är la allt för mycket begärt?


Men så kan det vara ibland tjejer har ju PMS så kanske ja som är utom mina banor. . bla bla bla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0