Världens mysigaste lördag

Mio och Emil sover över hos mig :D!

Började mim dag med att jobba , sedan när jag kom hem var båda mina killar hemma. Så vi åt mat och sedan gick vi på en promenad ner till knalleland med mio för att köpa lite till tacosen som vi skulle äta på kvällen. Träffade Nina och Linuns på ica och sen åkte vi bussen hem för det spö regnade såklart.. Lekte lite med Mio sen laga vi tacos lagom till eurovisions festivalen, vad tyckte ni om bidraget som vann? Själv tyckte jag det sög men shit va bra det gick för Sverige hela 3 plats , inte illa!

Här får ni bild reng :) Provade även en konstigt grej som jag och emil hade fått i halmstad haha ni får video klipp på det sedan!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Underbara bilder!!!

2011-05-15 @ 23:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0